بازی مسابقه ماشین سواری در جاده های لغزنده آیکون

M.U.D. Rally Racing

بازی مسابقه ماشین سواری در جاده های لغزنده
4.1 (23341) امتیاز در گوگل‌پلی
آنلاین / چند نفره , اتومبیل رانی , بازی

اگر به دنبال شبیه‌ساز رالی واقعی برای موبایل می‌گردید، پس درست آمده‌اید. در بازی مسابقه اتومبیل‌رانی سرعتی M.U.D. Rally Racing با نرخ فریم 60fps در گل و لای، برف، خاک و آسفالت به رقابت بپردازید.

در مسیرهای شب و روز سرعت خود را ثابت کنید، در محیط‌ها و سطوح خصمانه با شجاعت و سریع برانید، تمامی زبری‌های جاده را حس کنید، بر روی لبه گودال برانید، سوز برف آلپ و گرمای خورشید مکزیک را احساس کنید!

نام و پرچم راننده و کمک‌راننده را سفارشی کنید و آن را بر روی پنجره اتومبیل خود بچسبانید! سر پیچ‌ها لباس خود را کثیف کنید، از میان اتومبیل‌های گوناگون فراوان انتخاب نمایید که هریک دارای هندلینگ و عملکرد منحصربه‌فرد می‌باشند!

از میان دو مسابقه قهرمانی انتخاب کنید: مسابقات J-SPEC برای تازه‌کاران و S-SPEC برای رانندگان افسانه‌ای! آیا قادر خواهید بود راه خود را به بالا باز کنید؟

جداول امتیاز را در هم بشکنید و به دنیا نشان دهید شما سریع‌ترین راننده هستید… و یا در حالت مسابقه چندنفره، مستقیماً بر روی مسیر نشانشان دهید. با استفاده از حالت چندنفره می‌توانید یکی از دوستان خود را به چالش بکشید و یا با بازیکنانی از سراسر دنیا به رقابت بپردازید!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 2.3 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.1.0
  • اندازه : 31M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/04/12

ویدیوی معرفی

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو

اگر می‌خواهید بازی‌های دیتا دار را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ولی شیوه نصب آن‌ها را نمی‌دانید این آموزش را دنبال کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود