Angry Birds Star Wars v1.5.11

اگر آماده پیوستن به پرندگان خشمگین در بزرگترین ماجراجویی که برای آنها اتفاق افتاده است هستید، بازی Angry Birds Star Wars HD را از دست ندهید !

خیلی وقت پیش در یک کهکشان دور ، یک گروه از پرندگان از جان گذشته خود را در برابر تهدیداتی که کهکشان شان را نشانه رفته بود قرار داده و به پیکار با آنها برخواستند . Pigtroopers ، پادشاه خبیثی ها با بهره گیری از ارتش خوک های پلید خود که در یک پایگاه مخفی قرار دارند اقدام به تقویت قوای خود می کند اما در این بین پرندگان شجاع توانستند به مخفیگاه آنها نفوذ کرده و کمر به نابودی آنها ببند .
آنها اکنون نیازمند یاری شما هستند تا بتوانید بر خیل عظیم ارتش خوک ها پیروز شوند ؛ آیا کمک شان می کنید ؟

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • من بازیو دان کردم بعد رفتم تو بازی پلی کردم زدم روی مرحله اول که بره مرحله یکم مکس کرد بعد انداخت بیرون چرا دلیلش چیه میشه بگین؟؟

  • واقعا از همه ی انگیری ها بهتره رو s3 با گرافیک و سرعت بالا اما بعضی از سیاره ها رو برای بازی باید بخری میشه کاملششو بزارین

  • سلام یه سوال لطفا جواب
    من فیت دارم ولی هرچی برنامه و بازی از این سایت دانلود یکنم رو گوشیم باز نمیکنه
    البته عکس اندروید رو میاره ها ولی error میده بازش نمیکنه چیکار کنم مشکل از گوشیمه یا دانلود؟؟
    خواهش میکنم جواب بدین مدیر محترم

    • ایراد از سی پی یوی پایین گوشی شماست که بازی های اچ دی رو نمیتونه اجرا کنه

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود