GPS Distance meter PRO v1.3

GPS Distance meter PRO یک برنامه کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید فاصله واقعی میان دو نقطه جغرافیایی را اندازه‌گیری نمایید. این نسخه پروی برنامه است که در آن می‌توانید واحدهای اندازه‌گیری و غیره را انتخاب نمایید. همچنین این نسخه بدون تبلیغات می‌باشد.
این برنامه تنها از گیرنده جی‌پی‌‌اس برای قفل کردن نقاط جغرافیایی استفاده می‌کند، پس برای استفاده از آن نیازی به ارتباط اینترنتی ندارید.
این برنامه جهت اندازه‌گیری مسافت‌های بیش از 8 متر طراحی شده است. (با استفاده از این برنامه نمی‌توانید طول اتومبیل یا بازوی خود را اندازه‌گیری کنید.)
برای اطمینان از دقت برنامه مطمئن شوید آسمان صاف است.
نحوه استفاده: به نقطه شروع (A) بروید و بر روی دکمه “قفل نقطه A” لمس کنید، سپس به نقطه پایانی پیاده‌روی کرده یا برانید و بر روی “قفل نقطه B” لمس کنید.
در نسخه جدید باگ‌های مربوط به دستگاه‌های رزولوشن پایین برطرف گردیده است.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود