بازی اکشن نقطه بحران با 50 میلیون کاربر آیکون

Crisis Action - Login to Get Brutal Dragon Now

بازی اکشن نقطه بحران با 50 میلیون کاربر
4.3 (836362) امتیاز در گوگل‌پلی
آنلاین / چند نفره , اکشن , بازی

Crisis Action – Login to Get Brutal Dragon Now بهترین بازی رایگان به سبک تیراندازی اول شخص است که دارای حالت‌های کلاسیک کانتر می‌باشد. در نبردهای بی‌درنگ شرکت کنید که در آن گیم‌پلی متنوع بازی یک تجربه تیراندازی عالی را به شما ارائه می‌کند. صدها سلاح و آیتم مختلف به شما امکان می‌دهد مهارت‌های تیراندازی خود را به رخ بکشید. در حال حاضر 50 میلیون تیرانداز آنلاین می‌باشند!

در این بازی می‌توانید 30 نوع گیم‌پلی مختلف را تجربه نمایید. حالت‌های جالب شامل بی‌وزنی، قایم باشک، قهرمان کارتونی و بقاء که نه تنها تجربه عالی تیراندازی، بلکه سرگرمی و تفریح را به شما ارائه می‌کنند.

این بازی شامل بیش از 200 سلاح مختلف است که می‌توانید به نقش‌های اختصاصی خود آن‌ها را سفارشی‌سازی نمایید. سلاح‌هایی شامل تفنگ، مسلسل، تک‌تیرانداز، ساچمه‌ای، و حتی یک کمان جادویی! در همین حال بیش از 20 نوع نقش مختلف برای انتخاب و سفارشی‌سازی در دسترس شما می‌باشند.

نقشه‌های کلاسیک بازی کانتر خاطرات شما را زنده خواهند کرد. کلن خود را بسازید و هر زمان و هرکجا که دشمن را دیدید آن را هدشات کنید! دوستان خود را به میدان بازی دعوت کرده و اکشن را به اشتراک بگذارید!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.1.7
  • اندازه : 43M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/04/11

ویدیوی معرفی

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو

اگر می‌خواهید بازی‌های دیتا دار را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ولی شیوه نصب آن‌ها را نمی‌دانید این آموزش را دنبال کنید.

مشابه به‌انتخاب سردبیر

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • اول فایل زیپ دیتا رو دانلود کنید بعد نرم افزار RAR Premiumباز کنید و فایل دیتا رو از زیپ خارج کنید بهتون ی فولدر می ده اون فایل رو در توی پوشه obb حافظه داخلی گوشی تون قرار بدید اگر درست این کار کنید وقتی به تنظیمات گوشی و برنامه ها بروید( apps<- setting) حجمی که برای بازی می ده برابر با مجموع دیتا و apk خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود