Font Changer Pro v2.3

Font Changer Pro بزرگترین مجموعه از فونت‌ها را بر روی فروشگاه گوگل پلی دارد. جالب‌ترین فونت‌ها را برای اندروید انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه به روت نیازی نیست.

با بیش از 110 فونت ویژه باحال‌ترین پیام‌ها، آپدیت‌های فیسبوک، بیو برای اینستاگرام و توییت را بسازید!

با استفاده از ده‌ها فونت متفاوت که در هر قسمتی که قابلیت تایپ کردن دارد می‌توان از آن‌ها استفاده نمود دستگاه خود را سفارشی نمایید. این برنامه از همه برنامه‌های اجتماعی و سایت‌های بزرگ پشتیبانی می‌نماید.

در فولدرها، تقویم، لیست کارها و برنامه‌های دیگر از فونت‌ها استفاده کنید. از فونت‌های ویژه برای هایلایت کردن تولد بهترین دوست خود در تقویم استفاده نمایید، وظایف مهم را در برنامه لیست کارها برجسته کنید. با دوستان خود با استفاده از بیش از 60 فونت ویژه در ایمیل‌ها، برنامه‌های اجتماعی و غیره ارتباط برقرار نمایید!

این برنامه بر روی دستگاه اندرویدی شما فونت نصب نمی‌کند. می‌توانید در برنامه با فونت‌های جالب تایپ کرده و سپس آن را کپی کنید و در برنامه‌های دیگر پیست نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
پرش به لینک دانلود