بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019

Age of Cavemen v2.1.3

در مأموریت خود برای تسخیر دنیا خطرات وحشی را دفع کنید، با ارتش‌های باستانی به نبرد بپردازید و اتحادهای مختلف را تشکیل دهید. به عنوان رهبر یک روستا، شما باید یک مکان مرفه را بسازید در حالی که از مردم خود در برابر خطرات ماقبل تاریخی محافظت می‌کنید. این آسان نخواهد بود زیرا کلن‌های دیگر نیز این دنیا را اشغال کرده‌اند؛ کلن‌هایی که مقاصدشان ممکن است خیلی هم پاک نباشد. این بازی در زمانی بسیار عقب‌تر از تمدن مدرن اتفاق می‌افتد و تنها بر یک قانون استوار است، تصرف کنید یا تصرف شوید.

Age of Cavemen یک بازی استراتژیک چندنفره رایگان است که در آن هدف اصلی بازیکن روبرو شدن با خطرات دنیای وحشی واقبل تاریخی به عنوان رهبر یک روستا می‌باشد. یک روستای موق را بسازید، ارتش خود را هدایت کنید، اتحاد ایجاد نمایید و مخالفان خود را نابود کنید!

 

ویژگی‌ها :

یک روستای مرفه و قدرتمند بسازید

در برابر حملات دشمن دوام بیاورید

یک ارتش عظیم را آموزش دهید

جنگجویان را در نبرد به پیروزی هدایت کنید

دنیای ماقبل تاریخ را کاوش نمایید

 

تغییرات نسخه 2.1.3 :

رفع مشکلات و بهینه سازی های بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود