نرم افزار مقایسه مسیر بر اساس وسایل حمل و نقل آیکون

Trafi

نرم افزار مقایسه مسیر بر اساس وسایل حمل و نقل
4.3 (72167) امتیاز در گوگل‌پلی
موقعیت یاب ( GPS ) , نرم افزار

با استفاده از برنامه Trafi شهر را مال خود کنید، آنلاین‌ترین برنامه حمل و نقل!

هر چیزی که برای کاوش شهر خود نیاز دارید زیر آیکان این برنامه قرار دارد. این برنامه گزینه‌های مورد علاقه شما برای حمل و نقل در شهر را مقایسه کرده و همیشه به صورت زنده نمایش می‌دهد. این برنامه حتی بدون ارتباط اینترنتی نیز دقیق است، پس به راحتی مقصد خود را انتخاب کرده و حرکت کنید!

گشت و گذار آسان شده است، کافیست از جستجوی مسیر استفاده کنید! این برنامه با متصل کردن همه گزینه‌های رفت و آمد، ناوبری در شهر را برایتان راحت‌تر می‌کند. از حمل و نقل عمومی تا دوچرخه‌های شهری تا اتومبیل‌های اشتراکی و تاکسی‌های آنلاین.

دیگر نیازی نیست فکر کنید که چه چیزی برای شما بهتر است، این برنامه به شما امکان می‌دهد همه گزینه‌ها را از نظر بازده، سرعت و قیمت مقایسه نمایید.

یک مقصد دارید که هر روز از آن استفاده می‌کنید؟ یادداشت کردن آدرس را فراموش کرده و به آدرس‌های مورد علاقه خود تنها با یک لمس دسترسی داشته باشید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 10.3.4
  • اندازه : 26M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/04/08
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود