Last Saver: Zombie Hunter Master v12.1.0

به عنوان یک شکارچی زامبی، شما آخرین ناجی بازماندگان در این شهر هستید!

Last Saver: Zombie Hunter Master یک بازی سبک تیراندازی به زامبی است که از تمامی بازی‌های مشابه بهتر می‌باشد. رنگ‌های تیره حسی از فوریت برای محاصره زامبی‌ها را ایجاد می‌نماید! همین حالا به شکار زامبی‌ها بروید! زامبی‌ها را نابود کنید، سکه‌ها را بدست بیاورید، سلاح‌های قدرتمندتر را خریداری نمایید و به استاد شکار تبدیل شوید!

در این بازی انواع لوازم نبرد در اختیار شما قرار می‌گیرد تا به یک شکارچی زامبی تبدیل شوید: کلت‌ها، تفنگ‌های ساچمه‌ای، تک‌تیراندازها، سلاح‌های ویژه، مجموعاً 38 مدل سلاح. استفاده نوآورانه از سه ارز درون بازی که سلاح‌های مختلف نیازمند ارزهای مختلف برای خرید می‌باشند. علاوه بر سلاح‌های عمومی، همچنین نارنجک‌ها و سلاح‌های پرتابی دیگر نیز برای استفاده موجود می‌باشند.

همه سلاح‌های درون بازی قابلیت ارتقاء دارند که باعث می‌شوند آسیب بیشتری به دشمن وارد نمایند و سرعت و دقتشان افزایش یابد. در این بازی حالت‌های گیم‌پلی متنوعی وجود دارد. می‌توانید انتخاب کنید که سناریوی اصلی بازی را انجام داده و یا در مأموریت‌ها خود را به چالش بکشید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود