Vault Pro – Hide Picture & Video v2.3.1.002

در دنیای ما برخی از افراد هستند که بدون توجه به حریم خصوصی دیگران دوست دارند اگر به تلفن همراه یا رایانه فردی دسترسی داشتند کمی بیشتر از در مورد زندگی شخصی اش بدانند البته گاهی این رفتار از دوست داشتن زیاد نیز سر چشمه می گیرد اما با هر تعریفی این رفتار زشت است و بیشتر افراد آن را بر نمی تابند و بهتر است برای جلوگیری از این گونه رفتار ها برنامه را نصب کنید که مانع قدرتمندی در برابر افراد فضول می باشد.

با این برنامه عکس و ویدیو های شما را قفل می کند و پیامک های و لیست تماس تان از دسترس افراد فوق دور می نماید.

مخفی کردن عکس : با الگوریتم های این برنامه عکس های تان را مخفی کنید درون کیف ایمنی که برنامه در اختیار قرار می دهد نگهداری نمایید.

شیوه های قفل کردن فایل،عکس و ویدیو:با استفاده از برنامه می توانید برای قفل کردن فایل های تان از شیوه وارد کردن الگو یا گذاشتن کد استفاده کنید.

لاک اسکرین : از والپیپر های برنامه می‌توانید در بخش قفل صفحه‌نمایش استفاده کنید.

قفل‌کردن با تأخیر: از این شیوه می‌توانید برای زمانی استفاده کنید که می‌خواهید بعد از وقفه کوتاهی به‌سرعت به برنامه قفل‌شده دسترسی داشته باشید.

 

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود