Street Archer Run v1.0

اگر به افسانه‌های سرزمینمان سری بزنید قطعاً در کنار پهلوانانمان ردپایی از اسب‌هایی می‌بینید که برای سربلند صاحبشان جان خود را فدا کرده‌اند مثلاً رخش در داستان هفت‌خان و مرگ رستم از هیچ تلاشی برای حمایت از رستم دست نکشید و در آخرین لحظه جان خود را برای رستم فدا کرد.بازی Street Archer Run اسب‌سواری را نشان می‌دهد که برای حمایت از مردم وارد خیابان‌ها شده و باکمان خود در جستجوی هیولاها است.شما نیز باید او را هدایت کنید تا توسط هیولاها کشته نشود و بتواند همه آن‌ها را نابود کند.

در این بازی می‌توانید سکه‌های در مسیر را جمع‌آوری کنید و هرگاه مانعی پیشروی‌تان بود از روی آن بپرید.البته فضای های بازی در مراحل مختلف تغییر می‌کنند و شما را در ایستگاه قطار یا خیابان‌های مختلف قرار می‌دهند.

 

ویژگی ها :

گرافیک سه بعدی

جند لمسی

8 اسب مختلف

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود