Dinosaur Police Car v1.0.5

تصور کنید در شهری زندگی می‌کنید که مجرمان به‌راحتی در آن به اعمال مجرمانه خود می‌پردازند و هیچ‌کس نیست که آن‌ها را دستگیر و تنبیه کند.آیا در چنین شهری می‌توان زندگی کرد؟البته که نه به همین دلیل نیروهای پلیس در جوامع انسانی به وجود آمدند . این نیروها با توجه به امکاناتی که قانون در اختیارشان قرار می‌دهد افراد را به رعایت حقوق دیگران دعوت می‌کنند و همه‌روزه و بدون هیچ بخششی با برهم زنندگان نظم جامعه برخورد می‌کنند.بازی Dinosaur Police Car از شما می‌خواهد به‌عنوان یک پلیس مهربان نظم را در جزیره یخی برقرار کنید و مجرمان را تعقیب کرده و دستگیر کنید.

در این بازی باید در فضاهای مختلف کنترل ماشین‌های گوناگون را بر عهده بگیرید و به تعقیب مجرمان بپردازید مثلاً در سطح آب می‌توانید از قایق،روی یخ ماشین برفی و زیرآب زیردریایی استفاده کنید البته در هنگام تعقیب و گریز یادتان باشد که سکه‌ها را جمع‌آوری کنید چراکه به‌وسیله آن‌ها می‌توانید خودروهای بهتر بخرید.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود