US Army Special Forces Commando World War Missions v1.1

ایالات‌متحده آمریکا به‌عنوان قدرتمندترین کشور در حوضه‌های گوناگون نظامی اکنون‌که چند صدسال از استقلال اش می‌گذرد درنبرد های گوناگون شرکت کرده مثلاً ارتش آمریکا در جنگ جهانی دوم توانست ژاپن را که یکی از دشمنان قدرتمند اش بود شکست دهد یا در جنگ افغانستان ضربه سختی به طالبان وارد کرد. US Army Special Forces Commando World War Missionsگوشه‌ای از نبردهای این کشور با تروریست‌ها را در سراسر دنیا نشان می‌دهد.

در این بازی باید تفنگ‌های خود پرکرده و به نبرد با نیروهای تعلیم‌دیده تروریست بروید البته پیش از هر چیز باید نسبت به تفنگ‌های روز دنیا اطلاعاتی داشته باشید چراکه در مراحل مختلف باید با استفاده از تخصص خود سرباز،بالگرد یا تک‌تیراندازهای دشمن را نابود کنید.

بازی فوق سه‌بعدی است و از سبک نبرد اول‌شخص پیروی می‌کند و در قالب مراحل متعدد توانایی‌های شما را در هدف‌گیری نشانه‌های دور و نزدیک می‌آزماید.

 

ویژگی ها :

سلاح های جنگ جهانی اول

کنترل دقیق و با کیفیت

ماموریت های هیجان انگیز

تیراندازی با آرپیجی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام.چرا دیگه برنامه ایی دانلود میکنم نصب نمیشه؟ مشکل نت حافظه هم ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود