Moto Driving School v1.5

موتورسواری یکی از جذاب‌ترین و درعین‌حال خطرناک‌ترین ورزش‌هایی است که در سراسر دنیا ورزشکاران بسیاری دارد. در موتورسواری می‌توانید بالاترین سرعت‌ها را تجربه کنید ولی هرچه سرعتتان بالاتر برود به همان نسبت امنیتتان کم می‌شود چراکه موتور هیچ محافظی برای در امان نگه‌داشتن پا وسر ندارد و هنگام برخورد با چیزی در سرعت‌بالا ممکن است باوجود داشتن کلاه کاسکت بازهم سرتان آسیب ببیند ازاین‌رو قبل از سوارشدن به موتور حتماً آموزش ببینید.

Moto Driving School یک بازی آموزش رانندگی با موتور است که در قالب مأموریت‌های متعدد توانایی‌های شما را در راننده موتورسیکلت‌های متفاوت افزایش می‌دهد و حس رانندگی با آن‌ها را برایتان شبیه‌سازی می‌کند.این بازی از گرافیک سه‌بعدی در طراحی خود استفاده کرده و از گیم پلی چالشی جذابی ساخته است.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود