بازی کشتار آیکون

Mega Killing Squad 2: Winter Wars Shooting Games

بازی کشتار
4.2 (55) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

یک سرباز همیشه حاضر است تا پای جان برای کشورش بجنگد و هیچ چیز جز آرامش و امنیت کشورش راضی اش نمی کند.بازی Mega Killing Squad 2 سربازانی را به تصویر می کشد که می دانند بازگشتی برای شان نیست اما برای امنیت مردم شان به نبرد با مافیاهایی که سرزمین شان را هدف گرفتند می روند.آنها باید از چرخ بال بپرند و در مخفیگاه تروریست ها فرود بیایند سپس با تفنگ و تجهیزاتی که دارند تک تک آنها را بکشند.در این بازی زاویه دید شما اول شخص است و باید برای بقا دشمنان تان را بکشید در این راه نیز می توانید سلاح های پیشرفته استفاده کنید یا پس از نابودی دشمن سلاح اش را بردارید.

بازی فوق فضای سرد زمستان یکی از بیابان های آمریکا به تصویر کشیده شده و از تصاویر سه بعدی برای نشان دادن نبرد ها بهره گرفته است است.در ضمن اگر نیاز داشتید می توانید از تفنگ های AK47و M16، WA2000، AWP، M400 استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 1.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0
  • اندازه : 0K
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/06/19
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود