Return to Grisly Manor 2 v1.0.6

بازی Return to Grisly Manor 2 داستان پدر بزگی پیری هست که در خانه قدیمی خود در حال گذران آخرین روزهای زندگی‌اش است اما دلال‌های مسکن می‌خواهند خانه‌اش را به‌زور از او بگیرند و با تخریب اش پروژه‌های خود را بنا کنند.او برای این‌که ثابت کند صاحب‌خانه است نیاز به مدرک دارد و برای پیدا کردن این مدرک‌ها باید به گذشته سفر کند ازاین‌رو می‌خواهد شما همراهش باشید تا باذکاوت و هوش سرشارتان بتوانید گره از کار این مرد مهربان بازکنید.برای این‌که بتوانید به او کمک کنید باید پیش از هر چیزی به رابطه بین اشیا دقت کنید چراکه هر چیزی که پیدا می‌کنید ممکن است بتواند با کمک چیزی‌های که قبلاً پیدا کردید کلیدی باشد برای حل معما.

این بازی جذاب و رازآلود یک بازی فکری آنلاین دیدن آبجکت است که به کمک نقشه دینامیکی که در اختیارتان قرار می‌دهد به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به مراحل بالاتر بروید.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود