SHINE – Journey Of Light v1.46

پس از گذشتن دوره کودکی و گذر از نوجوانی هر فردی وارد دوره‌ای از زندگی‌اش می‌شود که دیگر حمایت تمام‌قد خانواده‌اش را ندارد و برای کسب استقلال و رسیدن به آموزش‌هایش باید تلاش کند؛ اما در مسیر این تلاش ممکن است با چالش‌های گوناگون روبه‌رو شود که روزش را از خراب کنند ازاین‌رو بهتر است برای تقویت قوا و تلاش مجدد برای رسیدن به هدف ذهنش را از مشکلات پاک کند. بازی SHINE – Journey Of Light در قالبی آرامش‌بخش و با موسیقی آهنگساز بزرگ کریستین مایر قسط دارد این آرامش را به شما بازگرداند.

در این بازی باید نوری را با دستان خود حرکت دهید و در مسیر به اشعه‌ی نوری دیگر نزدیک کنید تا بزرگ‌تر شود البته توجه داشته باشید که بازی از قوانین فیزیک پیروی می‌کند و اگر تعداد ضربه‌هایتان کم باشد نمی‌تواند اوج بگیرد. در SHINE چالش‌های متعددی را تجربه می‌کنید که در قالب 40 مرحله خلاصه‌شده‌اند.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود