بازی حدس کلمه فندق آیکون

بازی فندق - بازی فکری کلمات

بازی حدس کلمه فندق
4.6 (39883) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , واژه ای

بازی ای که امروز می خواهیم معرفی کنیم همانند آمیرزا یک بازی حدس کلمه پارسیست با این تفاوت که قید بند های واژگانی آمیرزا را ندارد و خیلی قبل تر از آمیرزا طراحی شده و به بازار های اندرویدی آمده است.حتما با توضیحاتی که داده شده نام فندق در ذهن تان نقش بسته است.بله فندق نخستین بازی پیدا کردن واژگان پارسی است که با کپی برداری کامل از بازی Word Cookies توسط استودیو پلاس ناین گیمزطراحی شده است.

در فندق همانند آمیرزا باید با چسباندن حروف به هم کلمه ای با معنی بسازید و 48 فصل این بازی را که شامل 400 مرحله جذاب است پشت سر بگذارید البته با پیش روی در مراحل بازی به مرور بر تعداد کلمات افزوده می شود و حدس زدن شان را دشوارتر می سازد.

 

تغییرات نسخه 5.90 :

رفع برخی مشکلات

اضافه شدن 40 مرحله جدید

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 5.90
  • اندازه : 34M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/17

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه

در این آموزش شیوه نصب فایل های نصبی چند تکه اندروید را می آموزید.

تجربه کاربری بازی فندق

در فندق همه بخش ها به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده اند و تمامی آموزش های لازم همان ابتدای نصب به کاربر داده می شود.این بازی که از لحاظ زیبایی های بصری چنگی به دل نمی زند و در مقایسه با آمیرزا بسیار ضعیف تر است برای چهارصد مرحله ای که دارد چهل و هشت فصل در نظر گرفته که در پایان هر کدام به کاربر یک جعبه حاوی سکه های طلاست هدیه می دهد.

شاید با خود به بگویید سکه هایی که در بازی هدیه داده می شود به چه درد می خورد؟ در پاسخ باید بگویم زمانی که درحدس کلمات به مشکل خوردید می توانید با پراخت 120 سکه یک حرف از کلمه ای که نتوانستید حدس بزنید را مشاهده کنید و به این ترتیب راحت تر بتوانید بقیه اش را پیدا کنید

چالش حدس کلمات مخفی

فندق برای جلوگیری از خسته شدن کاربران اش همه روزه چالش های گوناگونی را در مسیرشان قرار می دهد که در ادامه به توضیح برخی از آنها می پردازیم.

چالش پیدا کردن کلمه های مخفی

در هر مرحله از بازی تعدادی کلمه مخفی افزون بر کلمات اصلی قرار داده شده است که با حدس زدن آنها می توانید سکه هدیه بگیرید.

چالش صندوق جایزه

در این چالش تنها شانس است که به کمک شما می آید چرا که باید در بین سه صندوق جایزه یکی را انتخاب کنید و سکه هایش را به دارایی خود بیافزایید.

چالش حدس کلمه در زمان مشخص

در این چالش کاربر باید در مدت زمان یک دقیقه و نیم هر چند تا کلمه که می تواند را حدس بزند و براساس آن امتیاز بگیرد.

نکته: چالش فوق روزی یک بار امکان پذیر است

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود