چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟

چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟

تصور کنید با استفاده از مقاله‌ی آموزش ساخت اکانت تجاری (Business) اینستاگرام پروفایلی تجاری برای خود در اینستاگرام ایجاد کردید اید و با پرداخت پول بسیاری به تبلیغ آن پرداختید و همچنین با استفاده از تکنیک هایی که در مقاله 5 تکنیک دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام گفتیم پست‌های خارق‌العاده‌ای با لایک های بسیار ایجاد کرده‌اید اما مشکلی ناگهانی شادی‌هایتان را در هم کوبیده است و یک روز که می‌خواهید به‌حساب اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید اینستا دیوانه شده و حسابتان را به دلایلی بسته است. چیزی که این شرایط را برایتان پیچیده‌تر می‌کند این است که اینستاگرام هیچ هشداری قبل از بسته شدن صفحه به شما نمی‌دهد و به‌یک‌باره دست رنج تان را نابود می‌کند. اگر می‌خواهید با دلایل بسته شدن حساب توسط اینستاگرام آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

دلایل بسته شدن حساب کاربری در اینستاگرام

لایک و فالو بسیار

یکی از رایج‌ترین دلایل مسدود شدن حساب کاربری توسط اینستاگرام لایک و فالو بیش‌ازاندازه دیگران است. یعنی اینستاگرام برای جلوگیری از فالو و لایک های فیک که موجب بالا آمدن صفحه‌های غیر خلاق می‌شود محدودیت‌هایی برای کاربرانش قائل شده است و رعایت نکردن این محدودیت‌ها اینستاگرام را بر آن می‌دارد که حساب کاربر را مسدود کند.

شاید فکر کنید این کار اینستاگرام نوعی اهانت به کاربر است ولی اگر سری به ایمیل یا پیامک‌های خود بزنید متوجه می‌شوید اگر چنین محدودیتی نبود اینستاگرام هم مثل ایمیل و پیامک تبدیل به بنگاهی سودآور برای عده‌ای تبلیغاتچی می‌شد.

چه محدودیت‌هایی برای لایک، فالو، کامنت و پیام در اینستاگرام وجود دارد؟

  1. در هر ساعت نباید بیش از 60 پیام بفرستید.
  2. تعداد کامنت هایی که در یک ساعت می‌گذارید نباید بیشتر از 60 تا باشد.
  3. بیش از 60 نفر را در یک ساعت فالو نکنید.
  4. پیش از 60 پست را در هر ساعت لایک نکنید.

چه محدودیت‌هایی برای اکانت های تازه بازشده در اینستاگرام وجود دارد؟

  1. تازه‌واردها نباید بیش از 30 لایک در ساعت داشته باشند.
  2. محدودیت کامنت برای تازه‌واردها 30 دیدگاه در ساعت است.
  3. بیش از 30 نفر نباید توسط تازه‌واردهای لایک شوند.

آیا برای فعالیت‌های روزانه در اینستاگرام محدودیتی وجود دارد؟

بله. اینستاگرام دائم در حال دنبال کردن فعالیت‌های کاربرانش است ازاین‌رو بسیاری از فعالیت‌های کاربرانش از قبیل فالو، لایک و کامنت را می‌شمارد و اگر مجموع آن‌ها بیشتر از 1440 تا در روز شود حساب کاربری فرد را می‌بندد.

انتشار پست‌های بسیار

اینستاگرام هم مثل بسیاری شبکه‌های اجتماعی برای روند انتشار پست‌ها در بسترش الگوریتمی خاص دارد که اگر افراد در انتشار پست‌هایشان از آن‌ها پیروی نکنند حسابشان محدود می‌شود. به همین منظور پیشنهاد می‌شود بین پست‌هایی که منتشر می‌کنید وقفه داشته باشید تا اینستاگرام نوشته‌های شمارا به‌عنوان هرزنامه به‌حساب نیاورد. همچنین یک عکس را در چند حساب منتشرنکید چرا این موضوع هم از دید اینستاگرام اسپم به‌حساب می‌آید.

نقض قوانین کپی‌رایت

اینستاگرام یکی از سخت‌گیرترین حامیان کپی‌رایت است ازاین‌رو باید تمامی عکس و فیلم‌هایی که در حسابتان استفاده می‌کنید مجاز باشند و این قوانین را رعایت کرده باشند. لذا اگر عکسی از فردی در پست خود می‌گذارید حتماً او را تگ کنید و در بخش توضیحات در موردش بنویسید همچنین اگر ویدیویی که خودتان نساختید را منتشر می‌کنید از سازنده اثر کسب اجازه کنید تا حسابتان مسدود نشود.

فیلم / تصویرهایی که نقض قوانین شبکه اجتماعی می‌کنند

اگر در پست‌هایی که منتشر می‌کنید تصاویر یا فیلم بدن برهنه، محتوای جنسی و خشونت داشته باشد پاک می‌شود و ممکن است موجب بسته شدن حسابتان شود بنابراین سعی کنید چنین محتواهایی را نشر ندهید.

شکایت کاربران

اینستاگرام حیات خود را در رضایت کاربرانش می‌بیند ازاین‌رو رسیدگی به شکایات آن‌ها یکی از مهم‌ترین اصول این شرکت است و اگر پست شما توسط بیش از دو کاربر اینستاگرام گزارش داده شود حساب کاربری‌تان به علت نارضایتی کاربران بسته می‌شود پس دقت کنید نکاتی که خشم کاربر را برمی‌انگیزد در پست‌هایتان نباشد.

ورود به اینستاگرام با IP های گوناگون

اگر شما از دستگاه‌های گوناگون با آی‌پی‌های متفاوت وارد حساب کاربری‌تان شوید و با پیامک ورودتان را تائید کنید ممکن است حسابتان برای مدت کوتاهی بسته شود چراکه اینستاگرام فکر می‌کند حساب کاربری‌تان هک شده است.

چطور می‌توان از ریپورت خارج شد؟

ارسال شکایت به اینستاگرام

اغلب مجازات‌های اینستاگرام موقتی هستند و با محدودیت‌هایی مثل بستن لایک و فالو همراه می‌باشند این محدودیت‌ها مدت‌زمان کمی دارد و با مطمئن شدن اینستاگرام از تکرار نشدن فعالیت‌های غیرمجاز پایان می‌یابند؛ اما برخی فعالیت‌ها خط قرمز اینستاگرام محسوب می‌شوند و در صورت انجام بدون هشدار حساب فرد خاطی بسته می‌شود و وی با این پیام روبه‌رو می‌شود:

  • در پیام بالا روی گزینه Learn more کلیک کنید.
  • اگر پیامی که در زیر آمده است را از اینستاگرام دریافت کردید روی لینکی که در کادر قرمزرنگ است کلیک کنید تا به اینستاگرام بفهمانید در بستن اکانت تان اشتباه کرده است.

  • در صفحه‌ای که پیشروی‌تان باز می‌شود از شما پرسیده شده اکانتی که بسته‌شده تجاری است یا شخصی و با کلیک بر روی گزینه Yes به اینستاگرام می‌گویید حساب تجاری است.

  • در گام بعد باید نام کاملتان را در فیلد مشخص‌شده در کادر قرمز وارد کنید؛ و در کارد سبزرنگ نام کاربری‌تان را بنویسید.

  • در کادر زردرنگ ایمیل تان را بنویسید.
  • در کادر آبی‌رنگ نام کشور عزیزمان را بنویسید.
  • با کلیک بر روی دکمه مشخص‌شده با فلش می‌توانید مدارکتان را به درخواست پیوست کنید و به اینستاگرام بفهمانید بر اساس این مدارک یک شرکت هستید.
  • در انتها برای ارسال درخواست روی دکمه Send کلیک کنید.

ارسال پیام توسط دیگران

همان‌طور که می‌دانید بیشتر افرادی که در اینستاگرام حسابشان مسدود می‌شود توسط این شبکه اجتماعی کاربر فیک شناخته‌شده‌اند ازاین‌رو باید به اینستاگرام بفهمانند که شخصیت حقیقی هستند و برای این کار از دیگران خواهش کنند با ارسال پیام انگلیسی حقیقی بودنشان را تائید کند.

تغییر ایمیل در بخش پروفایل

یکی دیگر از راه‌های رفع ریپورت تغییر ایمیل یا شماره تلفن بخش پروفایل است که برای انجام این کار باید مراحل زیر را انجام دهید.

  1. برنامه اینستاگرام را از سایت اندروید ها دانلود کنید تا به بروزترین نسخه مجهز شوید.
  2. تب پروفایل را بازکنید و همانند شکل روی گزینه Edit Profile کلیک کنید.
  3. در صفحه ویرایش اطلاعات پروفایل روی قسمت ایمیل کلیک کنید و رایانامه‌تان را تغییر دهید.
  4. در انتها دکمه Done را در بالای صفحه سمت راست بفشارید.

روی گزینه هایی که در کادر قرمز هستند کلیک کنید

آخرین نسخه آماده دریافت می‌باشد دانلود (نسخه )
توضیحات نوشتار
  • نویسنده :
  • تاریخ انتشار :
  • تاریخ بروزرسانی : 2019/04/09