Doodle Farm™ 1.1.8.2

پیش نیاز : اندروید 1٫6 و بالاتر

اندرویدهای عزیز دیگر باید با این سبک بازی های و مخصوصا این سری بازی آشنا باشند . Doodle God ، Doodle Devil و … را میتوان معروف ترین بازی های این سبک نامید . در این سری بازی ها بیش از 55 میلیون نفر دنیای خویش را ساختند و خراب کردند . در این بازی شما باید با ترکیب عناصر مختلف موجودات جدیدی از پستانداران گرفته تا گیاهان ایجاد کنید و در نهایت سیر تکاملی موجودات را برای رسیدن به مزرعه خود طی کنید . در این بازی به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده می شود و شما میتوانید نسخه جدید و کامل این بازی را از سایت اندرویدها دریافت کنید . آیا دوست دارید بدانید پنگوئن یا ببر از ترکیب چه موجوداتی به وجود آمده اند ؟؟ پس خود را آماده کنید چون باید همین روند را برای 135 حیوان مختلف دنبال کنید و به این رازها پی ببرید . همانطور که گفتیم این سری بازی ها در سراسر جهان طرفدارن زیادی دارن پس اگر می خواهید عقب نمانید هر چه سریع تر شروع به خلق حیوانات و دنیای خود کنید .

hajm حجم : 13٫8 مگابایت

password پسورد : www.androidha.com

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • لطفا برنامه های doodle god و doodle devil رو هم از این شرکت بگذارید

  • Salam
    Bazie khobi bood
    Bebakhshid ke ino inja miporsam
    Bazie the sims freeplay ro roye site nemizarid?
    Ya game datasho ?

    • گیم دیتای این بازی برای همه گوشی ها رو نتونستیم پیدا کنیم ولی فایل نصبی رو داریم اگه دیتا موجود باشه حتما میزاریم دوست عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود