Dirt On Tires v0.931

خود را در دنیای آفرود بر روی موبایل غرق کنید. ده‌ها هیولای آفرود واقعی را از NIVA تا URAL بر روی نقشه‌های دارای زیست‌بوم گوناگون امتحان کنید. [Dirt On Tires [Offroad یک بازی شبیه‌ساز آفرود است که دارای حالت بازی چندنفره نیز می‌باشد!

قدرت جاده‌های صعب‌العبور، توانایی‌های اسب‌های آهنی خود و نیروی طبیعت را احساس کنید.

هدف اصلی در این بازی حمل و نقل محموله‌ها از طریق جاده‌هایی تقریباً غیرقابل عبور است. در آغاز بازی شما می‌توانید از میان 10 اتومبیل انتخاب کنید. سوخت‌گیری را در جاده فراموش نکنید…

حد و مرزها، صفحات بارگذاری و جاده‌های بسته را فراموش کنید. در این بازی بیش از 100 کیلومتر مربع از آفرود، نقاط دیدنی، دامنه‌های شیب‌دار و جاذبه‌های دیگر وجود دارد تا شما در آن‌ها به کاوش بپردازید.

این بازی دارای زیست‌بوم‌های فراوانی شامل تالاب، کوه‌های پوشیده از برف، جاده‌های ناهموار، بیابان و… می‌باشد.

نقشه را مطالعه کنید، به دنبال راه حل بگردید و بهترین مسیر را انتخاب نمایید. هرچه سریع‌تر و ایمن‌تر کالاها را تحویل دهید، جوایز بیشتری نیز بدست خواهید آورد!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود