Guardian Sword v1.7

Guardian Sword اولین بازی ماجراجویانه دفاعی سبک در دنیا است که در آن با لمس صفحه به کشتن دشمنان می‌پردازید.
این بازی دارای گرافیک عالی ژاپنی و مهارت‌های شگفت‌انگیز می‌باشد و از یک روش بازی بسیار ساده و در عین حال نوآورانه استفاده می‌نماید، در این بازی باید به لمس ادامه دهید تا در برابر امواج هیولاها دوام بیاورید. در دنیای شمشیرها، تنها با لمس و دفاع از قلعه سرگرم شوید و لذت ببرید.
علاوه بر حالت عادی، سیستم نوآورانه ربات به شما امکان می‌دهد حتی زمانی که بازی را به پایان رساندید بتوانید درآمد کسب نمایید. هنگامی که بازی را دوباره آغاز کنید، از چیزهایی که دارید غافلگیر خواهید شد!
لمس بدون فکر کافی نیست! لمس‌های استراتژیک کلید این بازی هستند. چشم خود را به میدان نبرد بدوزید و به هیولاها فرصت ندهید. در راندهای دو دقیقه‌ای با سرعت و دقت بالا لمس کنید.
این بازی یک سیستم منحصربه‌فرد تغییر لباس را به شما ارائه می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید بیش از 100 طرح مختلف را از میان لباس‌های مختلف به سبک ژاپنی انتخاب کنید. هر لباسی که مایلید را بپوشید. یک کمد لباس دوبعدی منتظر شماست تا آن را پر کنید!
هر حمله سپاه هیولاها توسط یک غول دستکاری می‌شود. چقدر غول هنوز بیرون هستند؟ در دنیای نفسگیر بازی عازم یک ماجراجویی هیجان‌انگیز شوید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود