بازی سبک بقای قلعه پایانی آیکون

Final Fortress - Idle Survival

بازی سبک بقای قلعه پایانی
4.1 (23988) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

در بازی Final Fortress – Idle Survival در پایان دنیا شما به هر ترتیب زنده مانده‌اید. حالا زمان بازسازی است. دنیا به زامبی‌های بیکار تعلق دارد و همه کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با لمس کردن غرایز خود را بیدار کنید. جامعه دژ خود را رشد دهید، بازماندگان را جمع‌آوری کنید، و پس از شیوع ویروس‌ها بازیابی نمایید.

ارز دنیا در حال حاضر بنزین است. بر روی زامبی‌ها لمس کنید، بر روی بازماندگان کلیک نمایید و از منابع خود استفاده کنید تا انواع اتاق‌ها را بسازید، اتاق‌هایی که هریک به یک وظیفه منحصربه‌فرد اختصاص دارد. مواد غذایی را پرورش دهید، برق تولید کنید، و برج خود را از روی نقشه‌ها بسازید.

در میان ارواح گم‌شده به دنبال بازماندگان بگردید تا رتبه و جامعه خود را بالا ببرید. از حرکت نترسید، هرچه بازماندگان بیشتری پیدا کنید، موفقیت بیشتری در دژ بعدی خود بدست خواهید آورد.

از زمانی که زامبی‌ها سلطه پیدا کرده‌اند، بنزین، الماس و بازمانگان تنها چیزهای باقی‌مانده هستند که ارزشمندند. هرچه می‌توانید جمع‌آوری کنید تا به شما در بازسازی و ارتقاء منابع کمک کند. از یک بازمانده تنها به پادشاه تمامی سرزمین‌های خود تبدیل شوید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.86
  • اندازه : 77M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/03/18
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود