Adventure Time Puzzle Quest v2.00

در بازی نقش‌آفرینی سبک جورچین سه‌تایی Adventure Time Puzzle Quest در نبردهای پازل حماسی به فین، جیک و دوستانشان ملحق شوید! جواهرات را تطبیق دهید تا به دشمنان خود حمله کرده و انبوهی از انواع غنیمت‌ها را از آن خود نمایید.

پادشاه یخ به مشکل خورده است. شاهزاده‌خانم به کمک نیاز دارد. و شاهزاده شعله آماده اعلام جنگ می‌باشد! عازم مأموریت‌های خارق‌العاده شوید و با تیم دوستان خود به ساکنان قلمرو کمک کنید!

انواع شخصیت‌ها را به خدمت بگیرید. هریک از قهرمانان دارای توانایی‌های ویژه می‌باشد که می‌تواند آدم‌بدها را در هم بکوبد. XP بدست بیاورید و حملات ویرانگر را اجرا نمایید!

تعداد سه یا بیشتر از جواهرات را تطبیق دهید تا با استفاده از توانایی‌های خود حمله نمایید، اما مراقب باشید، آدم‌بدها هم تعدادی حرکت در آستین خود دارند که تطبیق شما را با چالش مواجه می‌کنند.

فکر می‌کنید برای لیگ‌های بزرگ آماده‌اید؟ مرتب در مسابقات شرکت کنید تا شانس جایزه‌های ویژه را داشته باشید.

این بازی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی و پرتغالی در دسترس می‌باشد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود