Calculator Plus Free 3.3

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر

Calculator Plus Free یکی از 25 ضروری ترین اپلیکیشن های اندروید به انتخاب USA TODAY می باشد که توانسته است نظرات بسیاری را به خود جلب کند .
اگر شما نیز به دنبال یک ماشین حساب کاربردی و البته دارای محیط کاربری جذاب می گردید این اپلیکیشن را نباید از دست بدهید . این برنامه با به خاطر سپردن هر چیزی که شما محاسبه می کنید می تواند در هر زمان آنها را در اختیار شما قرار دهد . افزون بر این اگر هر گاه به صورت عمدی یا سهوی از محیط نرم افزار خارج شوید باز هم اطلاعات شما حذف نخواهد شد و می توانید به آنا دستیابی داشته باشید .

 

hajm حجم : 9.26 مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام
    چکار کنیم تبلیغات بالاش نیاد؟

  • سلام من این نرم افزارو رو گوشیم نصب کردم ولی باز نمیشه پیغام برنامه کاربردی calculator plus فرآیند calculator.freedecimal.com.digitalchemy به طور غیرمنتظره ای متوقف شد.لطفا دوباره امتهان کنید.(مدل گوشی من گلکسی جیو میباشد.
    خواهشمندم برای رفع این مشکل مرا راهنمایی کنید.
    با تشکر فراوان

    • زبان گوشی رو به انگلیسی تغییر بدید.اگه درست نشد با گوشیتون سازگار نیستش و نمیشه کاریش کرد

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود