Send It Pro v1.3

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

بعضی از چیزها هستند که در گذر زمان تغییر کرده و پیشرفته تر می شوند اما باز هم همان نسخه های اولیه از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند . SMS یکی از این دست فناوری ها می باشد که با وجود آمدن MMS هنوز هم جای خود را در دل کاربران دارد . این امر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که می توان از میان آنها به هزینه های ارسال ، محدودیت دریافت و … اشاره نمود .
حال اگر شما می خواهید هم از فناوری روز بهره جسته و هم کارهای خود را با همان پیامک های دوست داشتنی قدیمی انجام دهید استفاده از نرم افزار Send It Pro را پیشنهاد می کنیم . تنها چیزی که برای استفاده از این برنامه نیاز خواهید داشت یک اکانت گوگل است و همانند سایر اپ های مشابه هیچ گونه احتیاجی به نصب بودن این نرم افزار بر روی دستگاه مخاطب تان وجود ندارد .

شیوه کار بدین گونه است که فایلهای مورد نظر خود را توسط این اپلیکیشن انتخاب کرده و برنامه آنها را با استفاده از اکانت گوگل تان به گوگل درایو انتقال داده و لینک دانلود آن را برای فردی که می خواهید ارسال می کند . بدین ترتیب خواهید توانست فایلهای تا حجم 10 مگابایت ( در حالت رایگان ) را به سادگی هر چه تمام تر برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید .

hajm حجم : 4.65 مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode(68)

Send It Pro3 Send It Pro4 Send It Pro5 Send It Pro6 Send It Pro2

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • متوجه نشدم بعداز تغییر نامش باید چیکارکنم؟

  • سلام
    وقتی از حالت زیپ در آوردم چیشو نصب کنم؟
    سه تا فایل میاد کدوما باید نصب کنم
    میشه طریقه نصبشو توضیح بدین؟
    ممنون میشم اگه بگین بعد از درآوردن از حالت زیپ چیکارکنم

    • روی تغییر نام فایل دانلودی بزنید و فرمت زیپ رو پاک کنید و به جاش فرمت apk. رو اضافه کنید…

      • متوجه نشدم خوب بعد از تغییر نامش چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود