بازی سه بعدی بدو بدو آیکون

RUN RUN 3D - 3

بازی سه بعدی بدو بدو
4.3 (11314) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه

گاهی اوقات برای فرار از دست کسی باید دوید و بی هدف دل به مسیر داد ممکن است در مسیر موانع بزرگ باشد که به فرد آسیب بزند ولی برای او مهم نیست چرا که هز چیزی بهتر از اسارت است پس می دود.بازی RUN RUN 3D در مورد کودکی است که در حال فرار می باشد اما مسیر او پر از موانعی است که مهارت وی را در گذشتن از آن می طلبد مثلا زمانی ممکن است روی خته چوب هایی در اقیانوس در حال فرار باشد و که باید تلاش کند طوری عبور کند درون آب نیوفتد یا زمانی ممکن است در راه آهن باشد و قطار ها در مسیرش قرا گیرند و باید با مهارتی ویژه آنها را رد کند.

این بازی دارای فضا های گوناگونی مثل راه آهن،قطار و روی آب انجام می شود و در هر کدام از آنها چالش هایی است که باید با پریدن یا به چپ یا راست بردن شخصیت آن ها را رد کرد.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.2
  • اندازه : 43M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/04/15
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود