Death Climb Racing v1.1.2

تصور کنید روزی انسان‌ها ویروسی را بسازند که هر کس در ارتباط با آن قرار گیرد بیمار شده و تبدیل به زامبی شود. آیا در چنین زمانی می‌توان با آرامش زندگی کرد یا باید از نزدیک‌ترین دوستان و عزیزانتان که گرفتار ویروس شدند فرار کنید. بازی Death Climb Racing چنین شرایطی را نشان می‌دهد و از شما می‌خواهد سوار بر ماشین خود به دنیای وحشت‌انگیز این بازی ترسناک زامبی پای بگذارید و آن‌ها را نابود کنید برای این‌که بتوانید وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهید می‌توانید از تیرباری که جلوی ماشینتان نصب‌شده استفاده کنید. فقط هنگامی‌که از جاده عبور می‌کنید مواظب مواد منفجره و دام‌هایی که باعث آسیب دیدن ماشینتان می‌شوند باشید چراکه آن‌ها می‌توانید تمامی آرزوهایتان برای زنده ماندن را نابود کنند.

در این بازی زامبی رایگان می‌توانید تمامی بخش‌های خودرو خود را مثل باک بنزین و مقدار بنزین داخلش را بروز رسانی کنید تا خدایی تاکرده در راه نمانید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود