بازی هیدن آبجکت نگهبان زمرد آیکون

The Emerald Maiden: Symphony of Dreams (Full)

بازی هیدن آبجکت نگهبان زمرد
4.4 (610) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , بازی های HD , پازل

پس از رها شدن 25 ساله در یتیم خانه ، اکنون شما یک دعوتنامه دریافت کرده اید که با استفاده از آن می توانید به دیدار مادر بیولوژیکی خود بروید ؛ جایی مرموز در زیر آب که برای سرگرمی ثروتمندان و نخبگان طراحی شده است ، جایی برای شبیه سازی رویاها .
The Emerald Maiden: Symphony of Dreams (Full) نام یک بازی هیدن آبجکت بسیار زیباست که در آن می بایست با بهره گیری از یک تکنولوژی باستانی که رازهای تاریک بسیاری را در خود نهفته است رو به رو شده و از تمامی توان خود برای رها ساختن خانواده تان بهره بجویید . با روح ها ملاقات نموده و و از دوشیزه زمرد بگریزید پیش از آنکه آسیبش به شما برسد .
این بازی که آمیزه ای از هنرهای مفهومی ، فیلم ها ، بیوگرافیک و والپیپر است با در اختیار داشتن یک راهنمای استراتژیکی یکپارچه شما را در محیطی رازآلود برای کشف حقیقت قرار داده و ساعت ها سرگرم تان خواهد نمود .

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.2
  • اندازه : 62M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/08/27
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود