Dumpster Premium – Recycle Bin v1.0.467

آیا به دنبال یک سطل آشغال برای دیوایس اندرویدی خود هستید ؟ اگر این طور است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Dumpster Premium – Recycle Bin  را از دست ندهید . با استفاده از این برنامه کاربردی قادر خواهید بود به راحتی فیلم ها ، تصاویر ، موزیک و … حذف شده در گوشی اندرویدی خود را بازیابی کنید . فایل ها را برگردانید و مجددا از آن ها استفاده نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به پشتیبانی از فایل های pdf, mp3, doc, avi, mp4, jpg, png, txt اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه بدون هیچ گونه تبلیغ اضافه ای عرضه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

سازگار با سیستم عامل اندروید 4.4

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه سازی بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • خیلی برنامه خوبیه.
    فقط این سوال بود برام که ایا این برنامه پس از ذخیره اطلاعات که همون سطل زباله است, بمرور زمان ایا حجم زیادی رو از حافظه اشغال خواهد کرد یا خیر,ممنون میشم اگه پاسخ بنده رو بفرمایین. قبلا از سایت خوبتون نهایت تشکر رو دارم, مرسی و ارزوی موفقیت .

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود