Sinless: Remastered v1.1 + data

بازی Sinless: Remastered ترکیبی منحصربه‌فرد از یک رمان تصویری و ژانر کلاسیک اشاره و کلیک است که ارجاعات و الهامات بسیاری از عناوین کلاسیک همچون Snatcher یا Rise of the Dragon را شامل می‌شود. به اینها نورپردازی و افکت پارالاکس سفارشی و اختصاصی، همراه با موسیقی زمینه فوق‌العاده و داستان اصلی را اضافه کنید، امیدواریم از اقامت خود لذت ببرید!

این بازی به عنوان یک سه‌گانه برنامه‌ریزی شده است، که در این بازی می‌توانید اولین اپیزود آن را تجربه نمایید.

به شهر مجازات شده خوش‌آمدید. دنیایی که ما می‌شناسیم به پایان رسیده و نظمی جدید فرمانروایی می‌کند. زندگی به ظاهر بی‌نقص است، در یک جامعه تقریباً آرمانی انسان‌ها باید رسماً کل روز خود را از پیش از طریق درگاه‌ها برنامه‌ریزی کنند. موجودیت‌های بزرگ تجاری که همچنین سازنده درگاه‌ها می‌باشند جایگزین دولت‌ها شده‌اند و جرم و جنایت عملاً وجود خارجی ندارد. شما قهرمان این داستان سایبرپانک هیجان‌انگیز هستید، در شرف آغاز شروع یک روز عادی، غیرمنتظره‌ترین وضعیت که طبیعت واقعی این شهر چندلایه را آشکار می‌کند برایتان رخ می‌دهد.

ویژگی‌ها :

دارای داستانی با دقت برنامه‌ریزی شده

گیم‌پلی کلاسیک با آزادی انتخاب برای کاوش

هزاران فریم انیمیشن، گرافیک و بافت دست‌ساز

موسیقی زمینه مناسب، درگیرکننده و پویا

در این بازی همانند بازی‌های کلاسیک، Game over را تجربه خواهید کرد

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود