برترین تاکسی اینترنتی های ایران
احتمالا می‌پسندید برترین تاکسی اینترنتی های ایران

TaxiYaab v1.1.0

تاکسی یاب نرم افزاری فوق العاده کاربردی است که با استفاده از آن می توانید با گوشی خود درخواست تاکسی بفرستید و در کمترین زمان ممکن نزدیک ترین تاکسی محل خود را پیش درب منزل تان ببینید . به دلیل وجود نظارتی حرفه ای و دقیق بر روی سرویس های تاکسی در این برنامه شما می توانید بالاترین امنیت را را تجربه نمایید . افزون بر این تاکسی های ارسال شده توسط این سرویس همگی دارای کیفیتی قابل قبول می باشند ؛ از راننده های محترم گرفته تا بهره مندی از سرویس های گرمایشی و سرمایشی برای آسودگی هرچه بیشتر شما . استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان می باشد و در هر کجا و هر زمان می توانید بدون محدودیت از خدمات آن بهره مند شوید .

بعد از ثبت نام، نوبت به قسمت هیجان‌انگیز ماجرا می‌رسد. کافی است در روزهای جایزه یعنی یک شنبه تا چهارشنبه( 11 تا 15 بهمن) گوشی خود را بردارید و برای جابه‌جایی در تهران، تاکسی خود را از تاکسی‌یاب سفارش دهید و البته بعد از سوار شدن، به‌دقت نگاهی به گوشه و کنار آن بیندازید. از بین تاکسی‌هایی که در این چند روز در سطح شهر در حرکت‌اند، در تعدادی تاکسی به‌طور تصادفی آیفون6 هایی برای برنده شدن قرار دارند.

اما حتی بدون این‌ها هم می‌توانید برنده باشید! این کمپین در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #6یاب شناخته می‌شود و کافی است در مدت برگزاری کمپین، پست‌هایی درباره‌ی آن و با این هشتگ داشته باشید. به این ترتیب از میان کسانی هم که این کمپین را در فضای مجازی به دیگران معرفی می‌کنند، یک نفر برنده‌ی یک آیفون6 می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • این اپلیکیشن در کشورهای خارجی استفاده زیادی داره مخصوصا با استفاده از GPS

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود