Bladelords – the fighting game v1.2.1.6 + data

در بازی اکشن مبارزه‌ای Bladelords – the fighting game جنگجوی درون خود را آزاد کنید! با حداکثر 16 مبارز دیگر بازی کرده و تجهیزات و توانایی آنها را ارتقاء دهید. بازیکنان دیگر در سراسر دنیا را به چالش بکشید، صدها دشمن را شکست داده و به همه نشان دهید که شمشیری در دنیا وجود ندارد که برای شما ناشناخته باشد!

 

ویژگی‌ها:

دارای حرکات و ضربه‌های ترکیبی منحصربه‌فرد برای هر مبارز

گرافیک و محیط خیره کننده سه بعدی به لطف موتور بازی Unreal Engine 3

شامل حالت‌های مختلف بازی به همراه تعداد زیادی مأموریت

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • بازی نصب شد.دیتا رو هم قرار دادیم ولی وقتی بازی رو اجرا میکنی صفحه اول بازی میاد و می مونه و میگه خطا در دانلود
    لطفا راهنمایی کنید

    • برخی از بازی ها افزون بر دیتای ارائه شده توسط سایت نیاز به دانلود بخشی از دیتا درون بازی دارند. برای این که بفهمید بازی دیتای دانلود شده رو شناخته و جزء این دسته است کافیه به تنظیمات دستگاه اندرویدی خودتون برید و در قسمت app به دنبال بازی بگردید اگر حجم نوشته شده با مجموع حجم apk و دیتا برابر باشه یعنی دیتا شناسایی شده ولی بازهم نیاز به دانلود دارد اما اگر این طور نبود باید مراحل کپی دیتا رو چک کنید.

  • بازی اجرا میشه و دموی اون پخش میشه… اما وقتی پیام میاد در اتصال به google play بازی یهو بسته میشه…. مشکل چیه؟

    گوشی xperia C
    اندروید 4.2.2

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود