Avira Free Android Security v1.0

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

Avira یکی از قدرتمندترین کمپانی های ساخت نرم افزارهای امنیتی می باشد که برای کاربران PC نام آشنا بوده و اکنون آمده است تا با اپلیکیشن Avira Free Android Security امنیت را به آندروید بازگرداند .

آیا تا به حال شده است که گوشی هوشمند خود را در خانه جا گذاشته باشید ؟ اگر چنین است حتما می دانید که خود اندروید شما از سخت افزارهای گوشی مهم تر است چرا که دسترسی به اطلاعات ذخیره شده تنها از این راه امکان پذیر خواهد بود . اما چاره چیست ؟

با نصب اپلیکیشن Avira Free Android Security بر روی اندروید می توانید از هر جای دنیا که هستید کنترل گوشی خود را از طریق وب سایت اندروید Avira به نشانی https://android.avira.com به دست بگیرید .

این برنامه کاربردهای زیادی دارد ؛ به طور مثال اگر هنگامی گوشی خود را در خانه یا محل کار گم کردید و از قضا حالت بی صدا نیز فعال شده بود با مراجعه به وب سایت برنامه می توانید صدای آن را در بیاورید ! یا هنگامی که در مکانی نامعلوم آن را گم کردید با استفاده از وب سایت Avira پیغامی را برای فرد یابنده نمایش داده و اطلاعات را قفل کنید و … .

استفاده از این برنامه را به تمامی کاربران آندرویدها پیشنهاد می کنیم .

 

hajm حجم : 1 مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • برنامه عالی هست.
    من وصل شدم صدای اژریرشم در اوردم صدای بلندی داره خدایش اولش ترسیدم!!

  • یعنی همیشه باید وای فای گوشیمون روشن باشه تا بتونیم از اینترنت کنترلش کنیم دیگه درسته؟؟؟اگه اینطوری باشه که آدم نمیتونه همیشه اینترنت رو روشن بزاره شارژ گوشی رو میخوره…!!!!درسته؟؟؟…

    • چرا وای فای
      با جی پی آر اس هم کار میکنه
      دیگه اگر بخوای امنیت داشته باشی باید یه ذره از شارژت رو هم از دست بدی

  • یعنی همیشه باید وای فای گوشیمون روشن باشه تا بتونیم از اینترنت کنترلش کنیم دیگه درسته؟؟؟اگه اینطوری باشه که آدم نمیتونه همیشه اینترنت رو روشن بزاره شارژ گوشی رو میخوره…!!!!درسته؟؟؟

  • یعنی همیشه باید دای فای گوشیمون روشن باشه تا بتونیم از اینترنت کنترلش کنیم دیگه درسته؟؟؟اگه اینطوری باشه که آدم نمیتونه همیشه اینترنت رو روشن بزاره شارژ گوشی رو میخوره…!!!!درسته؟؟؟

  • سلام واسه من نصب شد و رجیستر هم شد ولی اصلا کار نمیکنه. تو سایت که میرم میگه گوشی پیدا نشد.

    • ایمیل تاییدیه رو مگه فعال کردی شما ؟
      اول یه ایمیل میفرسته بعد باید اون رو تایید کنی تا رمز ورود به سایت رو بده بهت بعد از اون میتونی کنترل کنی

  • سلام وقتی برنامه رو باز می کنم اول ایمیل رو می خواد وقتی ایمیل رو میزنم این پیغام رو میده:registartion faild.you might be using technology incompatible with avira free android security .please restart app and try again در ضمن تبلت موتورولا زوم با اندروید 4 دارم و برتامه رو هم با توجه به پیغام ریست کردم کمکم کنید . لطفا

    • سلام
      وصله اینترنت گوشیت ؟
      من تست کردم بدون مشکل نصب شد

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود