Solar Walk Free – Planets v1.1.0.40 + data

با استفاده از برنامه Solar Walk Free – Planets می‌توانید زحل و اقمارش را کاوش کنید: در زمان سفر کنید، اطلاعات را بخوانید و تصاویر آن را مشاهده کنید.

– آیا می‌دانستید که هنوز هم اینکه یک روز در زحل چقدر طول می‌کشد یک راز است؟

– آیا می‌دانستید که زحل دارای 6 قمر می‌باشد؟

از زیبایی یکی از شناخته‌شده ترین و زیباترین سیاره‌های منظومه شمسی لذت ببرید. زحل بیشتر به خاطر حلقه‌ها و اقمار متعددش شناخته شده است. جابجایی آسان در برنامه باعث می‌شود تجربه گشت و گذار در فضا واقعاً نفس‌گیر و فراموش نشدنی باشد.

این سیستم منظومه شمسی سه‌بعدی به شما امکان می‌دهد میان سیاره‌ها جابجا شوید، مکان آن‌ها را در یک تاریخ مشخص مشاهده کنید و نحوه و دلیل حرکت آنها را کاوش کنید. تمام کهکشان راه شیری را از دور خواهید دید و می‌توانید همه سیاره‌ها و ماهواره ها را از نزدیک مشاهده کرده و مدار، ساختار درونی، تاریخچه اکتشافات، و جغرافیای آن‌ها را مطالعه کنید.

هر سیاره دارای اطلاعات گسترده‌ای از جمله اندازه، جرم، سرعت مداری، مأموریت‌های اکتشافی، ضخامت لایه‌های ساختاری و ترکیب اتمسفر آن می‌باشد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود