بازی رزمی مبارزه برادران آیکون

Brothers: Clash of Fighters

بازی رزمی مبارزه برادران
4.1 (49942) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , رزمی

Brothers: Clash of Fighters بازی رسمی فیلمی بالیوودی به نام برادران است که در آن می‌توانید در نقش دیوید و یا مونتی بازی کنید و با شکست همه رقبا به قهرمان بازی تبدیل شوید. این بازی به سبک مبارزات خیابانی ساده با گرافیک سه‌بعدی است که در آن به نیرد تن به تن می‌پردازید.

این بازی دارای همه حرکات مبارزه واقعی را به همراه ضربات ترکیبی و نهایی را در خود دارد. در موقع مناسب صفحه را لمس کرده و انگشت خود را بر روی آن بکشید تا این حرکات ویژه را اجرا کنید و حداکثر تخریب را بر رقیبان تحمیل کنید.

از میان مناطق مختلف از جمله رینگ بوکس، زیر زمین، باشگاه و منطقه R2F انتخاب کنید. بردهای خود را جمع کنید، در جدول امتیازات صعود کنید و با انجام همه دستاوردها به نامی جاودان در دنیای مبارزه تبدیل شوید.

 

‌ویژگی‌ها:

حالت‌های بازی مبارزه‌ای کلاسیک و مسابقه‌ای

دارای 8 شخصیت شامل دیوید و مونتی و 6 مبارز بین‌المللی

ضربات ترکیبی و تمام کننده

مأموریت‌های روزانه را انجام داده و جایزه بگیرید

دارای موسیقی و صدای پس زمینه هیجان‌انگیز

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.6
  • اندازه : 37M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/04/08
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود