Unico v1.6

Unico مجموعه‌ای از آیکان‌های رنگارنگ را به دستگاه شما می‌آورد که طراحی شده‌اند تا بار دیگر صفحه خانگی شما را شاد کنند. این آیکان‌ها کاری که هر برنامه انجام می‌دهد را به نمایش می‌گذارند، برای این کار لزوماً لوگوی شرکت برجسته نشده و منطق پشت این مجموعه نیز همین است. به همین خاطر شما در این مجموعه با چیزهایی مثل موشک برای لانچر، صندلی کارگردانی برای برنامه‌های ویدیویی و نوار کاست برای برنامه‌های موسیقی مواجه خواهید شد.

در حال حاضر این مجوعه شامل بیش از 900 آیکان منحصربه‌فرد می‌باشد. آن‌ها را ترکیب کرده، طبق سلیقه خود با برنامه‌ها تطبیق دهید و لذت ببرید.

این مجموعه آیکان از لانچر‌های Action، ADW، Apex، Atom، Aviate، CM Theme Engine، Go، Holo، Inspire، KitKat، LG Home، Lucid، Next، Nine، Nova، Smart، Solo و TSF پشتیبانی می‌کند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود