Super Video, Floating & Popup 1.0.4

پیش نیاز : اندروید 1.5 و بالاتر

Super Video, Floating & Popup نرم افزاری است که با استفاده از آن قادر خواهید بود ویدیوهای دلخواه خود را به صورت پنجره پاپ آپی که روی سایر صفحات یا برنامه های درحال اجرا قرار دارد تماشا کنید . با این اپلیکیشن که برای گوشی های دارای صفحه نمایش بزرگ ابزاری کاملا ضروری است خواهید توانست به طور همزمان علاوه بر تماشای ویدیو ، کارهای دیگری نیز انجام دهید .
توجه داشته باشید که این نرم افزار یک پخش کننده دکودر ویدیو نیست و فایلهای ویدیویی که می تواند پخش کند بستگی به گوشی شما دارد . به طور مثال اگر گوشی شما امکان پخش فرمت RM را ندارد این برنامه نیز قادر به پخش آن نخواهد بود .

hajm حجم : 627 کیلوبایت

password پسورد : www.androidha.com

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • صفحه اش براگوشیهای باصفحه بزرگترخوبه.ولی اگه نرم افزاراین قابلیتوداشت که سایزپلیروخودمون میتونستیم مشخص کنیم(مثل mxپلیر)بهتربود.

  • bedone ofte soraat kar mikone?

  • فوق العاده ست؛ قوی و کارآمد
    ..واقعا واسه گوشی های بزرگ و تبلت ها ضروریه
    متشکرم

  • Narm afzare khubi bod mamnon

  • ro desir S ham javab mide?

  • ممنون ازاين برنامه مفيد وكاربردي اين سايت از سايتهاي مورد علاقه منه.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود