UFOs Love Cows v1.2.4

در بازی UFOs Love Cows در کابین خلبانی بشقاب پرنده یک دزد فضایی قدم گذاشته و بر روی مناظر مختلف برای ربودن با ارزش‌ترین منابع زمین یا همان گاوها به رقابت بپردازید. در یک ماجراجویی خنده‌دار بی‌پایان کشاورزان و تله‌های کوچک انسان‌ها را منفجر کرده و گاوهای بیچاره را آزاد کنید!

با بشقاب پرنده خود بر روی مناطق حومه شهر مانور بدهید. جایی که در آن کشاورزان جنگل به وسیله مترسک، بمب‌هایی با ظاهر گاو و زرادخانه‌ای از برجک‌ها و بالن‌ها، دفاع‌های استادانه‌ای برای دفاع از گاوهای خود ایجاد کرده‌اند.

از تله‌های زمینی دوری کنید، در میان مین‌ها زوم کنید و در شهرهای مستحکم انفجار ایجاد کنید. به شتاب‌دهنده‌های موثر مجهز شوید، بر سپاه انبوهی از دشمنان پیروز شده و تا جایی که می‌توانید دوام بیاورید!

ویژگی‌ها:

با استفاده از کنترل‌های بسیار ساده و تک لمسی به خلبانی بشقاب پرنده خود بپردازید

دارای جوایز روزانه که با هر روز بازی کردن می‌توانید ارزش جایزه خود را بالاتر ببرید

گاوها را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را در کاپیتان‌های فضایی و قابلیت‌های شتاب‌دهنده خرج کنید

سعی کنید در جدول امتیازات دوستان خود را شکست دهید

دارای گرافیک زنده و طنز با کیفیت بالای سه‌بعدی

شامل ساعت‌ها مأموریت چالش‌برانگیز

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود