Super Spartan Fury World v1.3

Super Spartan Fury World یک بازی سرگرم‌کننده به سبک پلتفرمر می‌باشد که از MegaManX الهام گرفته است! در این بازی تنها کاری که باید انجام دهید این است که بپرید و تیراندازی کنید! این بازی هم برای گوشی‌ها و هم برای تبلت‌های اندرویدی در دسترس است.

سایه‌ای بزرگ بر سرزمین خدایان فرود آمده، موجودات هرج و مرج که از تاریک‌ترین بخش‌ها به دنیا آمده‌اند سرزمینی که زمانی آرام بود را آلوده کرده‌اند.

زئوس شجاع‌ترین قهرمان فانی زمان خود، پادشاه افسانه‌ای و شجاع اسپارتا به نام لئونیداس را فراخوانده است، درخواستش را پاسخ دهید و راه خود را برای ملاقات با پادشاه خدایان باز کنید.

سفری به مرکز فساد آغاز کرده و سرزمین خدایان را پاکسازی کنید، از تله‌های گمراه‌کننده دوری کنید و با غول‌های شیطانی روبرو شوید.

ویژگی‌ها:

بیش از 40 مرحله هیجان‌انگیز و سرگرم کننده!

با غول‌های شیطانی که به سبک افسانه‌های یونانی هستند مبارزه کنید

برای پیروزی به پریدن و تیراندازی بپردازید! خشم پادشاه لئونیداس را آزاد کنید!

گنج جمع‌آوری کنید تا در مأموریتتان به شما کمک کنند!

سرزمین خدایان را هم در دنیای نور و هم دنیای تاریکی کاوش کنید!

به‌روز رسانی‌های آینده با مراحل و نبردهای بیشتر!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود