LEGO® City My City v1.7.0.12199 + data

در بازی LEGO® City My City می‌توانید در هرکجا که هستید بازی لگو را بر روی دستگاه اندرویدی خود اجرا کنید!

در این بازی شما قهرمان هستید. به فضا پرواز کنید و مهارت‌های فضانوردی فوق‌العاده خود را به نمایش بگذارید و یا در زیردریایی خود اسرار اعماق اقیانوس را کشف کنید. در تعقیب و گریزهای اکشن سوار بر اتومبیل‌ها، پیاده در پارک و یا با قایق در باتلاق کلاهبرداران فراری را دستگیر کنید. آتش‌سوزی‌های ایجاد شده در شهر را خاموش کنید و یا با استفاده از هلیکوپتر گارد ساحلی غرق‌شده‌ها را از کوسه‌ها نجات دهید. حتی می‌توانید با سرعت گرفتن و اول شدن در مسابقات موتورسواری، سریعترین باشید. اگر اتومبیل شما خراب شد نگران نباشید، کافیست قبل از اینکه خیلی دیر شود جرثقیل را از میان ترافیک شهر برسانید. شهر لگو همچنین به کمک شما نیاز دارد تا ساختمان‌های متروکه را از بین ببرید، پس تیم متخصصین تخریب خود را آماده کنید و در محل تخریب انفجار ایجاد کنید. و اگر حس پرواز به شما دست داد، کافیست بر هواپیما سوار شده و محموله‌ها را به فرودگاه برسانید. فقط مراقب باشید و در برابر ترافیکی که به سمت شما می‌آید جای خالی بدهید.

این بازی شامل 14 بازی کوچک از تم‌های مورد علاقه لگوی شما می‌باشد: مأموریت فضایی، اکتشاف در اعماق دریا، پلیس، آتش‌نشان، متحصصین تخریب، گارد ساحلی، وسایل نقلیه بزرگ و حمل و نقل فرودگاه.

همه بازی‌ها برای کودکان سنین 5 تا 12 مناسب می‌باشند و خبری از تبلیغات و پرداخت درون برنامه‌ای نیست.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود