Busker Boss: Music RPG Game v1.1

Busker Boss: Music RPG Game یک بازی مبتنی بر متن سرگرم‌کننده به سبک نقش‌آفرینی استراتژیک می‌باشد که بر اساس کسب و کار صنعت موسیقی طراحی و ساخته شده است. در این بازی شما در نقش یک موسیقی‌دان بازی می‌کنید که تشنه اثبات خودش بوده و از طریق چیزی که عاشقش است گذران زندگی می‌کند. مشکل اینجاست که مقدار ناچیزی پول و تنها تعداد کمی طرفدار برای اجراهای داخل و اطراف شهر برای شما باقی مانده. هدف شما این است تا جایی که می‌توانید طرفدار جذب کرده و هرچه بیشتر پول کسب کنید.

راه خود را به سمت بالاترین امتیاز پیش بگیرید و به سطح استادی برسید. در مسیر خود همزمان با بهبود طرفداران و شرایط مالی خود به مناطق مختلف دسترسی پیدا کنید.

فراموش نکنید که قبوض خود را پرداخت کنید و هرچه وام دارید را تسویه نمایید، زیرا سود آن‌ها به صورت روزشمار افزایش پیدا می‌کند. از میان گزینه‌های 30 و 60 روزه انتخاب کنید که یک حالت 90 روزه نیز برای خرید درنظر گرفته شده است.

گزینه‌های دیگر شامل درخواست کمک مالی، انجام یک کار روزانه، تمرین، بازاریابی شبکه‌ای، برگزاری مهمانی و ملحق شدن به یک سازمان حقوق نوازندگان می‌باشد. موسیقی خود را منتشر کنید و یا هنگامی که به اندازه کافی طرفدار داشتید، امضاء یک قرارداد ضبط و یا انتشار را نیز مدنظر قرار دهید.

اگر با رفتن به زندان و یا مهمانی بیش از حد بازی را نبازید ، می‌توانید بازی را تمام کرده و برنده شوید. قبض‌های سنگین و وام‌ها از پولتان کسر خواهد شد. سپس این در تعداد طرفداران شما ضرب می‌شود تا به شما کمک کند برای کسب بالاترین امتیاز با دوستان خود در جدول به رقابت بپردازید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود