بازی مستر بین با 10 مرحله در 6 کشور آیکون

Mr Bean™ - Around the World

بازی مستر بین با 10 مرحله در 6 کشور
4.3 (131084) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فانتزی , ماجراجویانه

در بازی رسمی مستربین به نام Mr Bean™ – Around the World به او کمک کنید تا از چنگال صاحب‌خانه خود فرار کند. چمدان خود را بردارید و عروسک خرسی مستربین به نام تدی را نیز فراموش نکنید، زمان یک مسابقه هیجان‌انگیز در سراسر دنیا فرا رسیده است!

مستربین یک بار دیگر صاحب‌خانه خود را به طوری بسیار بد عصبانی کرده که می‌خواهد او را تا دورترین نقاط دنیا نیز تعقیب کند! آیا می‌توانید قبل از اینکه به شما برسد خود را به فرودگاه برسانید؟

در سراسر دنیا از ایالات متحده امریکا تا هند، انگلستان تا استرالیا به سفر بپردازید. خود را به پرواز برسانید و در 10 مرحله در 6 کشور مختلف بازی کنید، که هریک دارای موانع و چالش‌های منحصربه‌فردی می‌باشند!

بدوید، بپرید و لوبیاهای طلایی را جمع‌آوری کنید تا در هر مرحله پیشروی بیشتری داشته باشید. در مسیر دردسر ایجاد کنید تا باعث کند شدن خانم صاحبخانه شود، و یا بر روی اتومبیل خود سوار شوید و شتاب بگیرید!

اوه نه! مستربین عروسک تدی را در سفرش گم کرده است. آیا می‌توانید به او کمک کنید در هر کشور او را پیدا کند؟ این دستاورد و تعداد زیادی دستاورد دیگر را آزاد کنید تا همه تمبرها را در گذرنامه خود داشته باشید!

از دو حالت بازی مختلف لذت ببرید! در حالت بی‌پایان تا بیشترین مدت از خانم صاحبخانه فرار کنید و در جدول امتیازات بالا بروید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 8.7
  • اندازه : 62M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/07/08
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • با احترام، این بازی مود شده است.بدین صورت که اول یک مرحله میرین بعد میاین بیرون از بازی و به قسمت خرید کلاه و کنارش قسمت هدیه.هربار که رو هدیه کلیک میکنین و میخرین تعدادشون دوبرابر میشه..

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود