Bump Race v1.41

در بازی سرگرم‌کننده Bump Race از شیب یخی به پایین سر بخورید، چک پوینت‌ها و آیتم‌های قدرتی را جمع‌آوری کنید، جلوی رقیبان را بگیرید و از آن‌ها جلو بزنید. بر تکنیک‌های خود مسلط شوید تا بر اصطکاک و مقاومت هوا غلبه کنید. حریفان خود را از بین ببرید و اجازه ندهید آن‌ها شما را از میدان به در کنند!

این یک بازی ساده آرکید است که دارای گرافیک زیبا و گیم‌پلی پویای منحصربه‌فرد می‌باشد.

شخصیت خود را انتخاب کرده و مسابقه را آغاز نمایید! جعبه شما از شیب یخی با زاویه‌ای که مرتباً در حال تغییر است به پایین سر می‌خورد. هرچه زاویه بیشتر باشد، مقاومت هوا و اصطکاک نیز برای اولین بازیکن بیشتر شده و پریدن از روی آن و جلو زدن را برای بازیکنان دیگر ساده‌تر می‌کند.

تنها بازی کنید و یا در حالت چند نفره دوستان خود را به بازی دعوت نمایید. در حالت چند نفره صفحه نمایش به قطعات تقسیم شده که هر بخش به لمس بازیکن مربوطه واکنش نشان می‌دهد. دوستان خود را جمع کنید و شروع به انجام بازی نمایید. ببینید چه کسی می‌تواند جاذبه و نیروها را پیش‌بینی نماید، چه کسی استاد آیتم‌های قدرتی بوده و یا در حذف دیگران بهترین است.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود