Prison Break: Alcatraz v1.0

Prison Break: Alcatraz قسمت دوم یک ماجراجویی جدید است که از سازندگان بازی پر طرفدار Prison Break: Lockdown به شما ارائه می‌گردد.

در این بازی شما در نقش یک جانی بازی می‌کنید که دارای تعداد زیادی سابقه فرار از زندان می‌باشد و برای ادامه محکومیت ابدی به زندان آلکاتراز فرستاده شده است. آلکاتراز به عنوان بی‌رحمانه‌ترین و غیرقابل‌گریزترین زندان شناخته می‌شود که برخی از بدنام‌ترین جنایتکارات تاریخ امریکا در آن بوده‌اند. در اینجا شما در امن‌ترین شرایط قرار گرفته‌اید، محیطی غیر قابل فرار بر روی یک جزیره صخره‌ای در مرکز خلیج سانفرانسیسکو. برای مردانی که به آنجا فرستاده می‌شوند آلکاتراز پایان خط است.

باید پازل‌ها را حل کنید، اشیاء پنهان را کشف نمایید، به زندانیان و زندانبان‌ها نفوذ کنید، از مهارت‌های خود استفاده نمایید و هر کاری که برای فرار نیاز است را انجام دهید.

هیچ زندانی‌ای تاکنون نتوانسته از زندان آلکاتراز فرار کند، آیا می‌توانید اولین شخصی باشید که موفق به این کار می‌شود؟

ویژگی‌ها:

یک بازی اعتیادآور به سبک فرار از زندان

دارای معماهای عالی، چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده!

اشیاء پنهان، قفل‌ها و کلید‌ها و چالش‌های دیگر منتظر شما هستند!

پازل‌های اعتیادآور کوچک را حل کنید!

دارای گرافیک زیبا و اتاق‌هایی با تم‌های متفاوت!

انجام بازی ساده و سرگرم‌کننده می‌باشد!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود