Mechanic Escape v1.5.2

در دنیایی که تحت تسلط دستگاه‌های ظالم قرار دارد، یک دژ محکم پر از تلویزیون‌های جان‌سخت در برابر آزار و اذیت آن‌ها مقاومت می‌کند. دوستان از دست رفته‌تان و کمبود منابع، شما را به سمت اقدام کردن بر علیه انقراض می‌کشاند.

شجاعانه با خطرات روبرو شوید و برای نجات نژاد خود به دنبال همراهانتان بگردید!

Mechanic Escape یک بازی پلتفرمر است که پر از تعقیب و گریز جهنمی می‌باشد. قهرمان بازی به نام مک برای پیدا کردن دوستان گم شده‌اش از بازی با توپخانه انسان‌ها، گذر از مناطق ولتاژ بالا و یا حتی جا خالی دادن در برابر خطرناک‌ترین دستگاه‌ها نیز ترسی ندارد. اگر آنها کافی نیستند، غول‌های فراوانی مایلند شما را تعقیب نمایند تا از ماجراجویی دیوانه‌وار شما جلوگیری کنند.

این بازی برای اکثر بازیکنان باتجربه چالش‌برانگیز می‌باشد، و رفلکس‌های شما را به مبارزه می‌طلبد. خود را برای یک فرار هیجان‌انگیز با ترکیبی از سرگرمی و ریتم آماده کنید، یک ماجراجویی نفس‌گیر!

 

ویژگی‌ها:

دارای بیش از 80 مرحله متنوع

یک بازی برای بازیکنان حرفه‌ای

دنیایی اصلی را کاوش کنید

دستاوردهای فراوان برای آزاد کردن

بهینه‌سازی شده برای دسته‌های بازی

پشتیبانی از سیستم عامل Android TV

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود