Isolated:Survival Storymode v1.0.5

در بازی ماجراجویانه Isolated:Survival Storymode به ساخت و ساز ابزار، جمع‌آوری آیتم‌ها، استفاده از سلاح‌های مختلف برای محافظت در برابر زامبی‌ها بپردازید. کاوش کنید، برای کسب منابع حفاری نمایید، ابزار و سلاح مناسب بسازید. این یک بازی ماجراجویانه به سبک تلاش برای بقاء می‌باشد.

کاملاً می‌توانید با استفاده از درختان و سنگ‌ها به زندگی ادامه دهید. امکان ساخت هر چیزی در این بازی وجود دارد: سلاح‌ها، غذا، آب و…. آیتم‌ها را بردارید و آن‌ها را در صندوق قرار دهید.

این بازی سیستم ساخت و ساز بلوکی سه‌بعدی محبوب را همراه با کاوش آزادانه و هیجان عناصر نقش‌آفرینی ترکیب می‌کند. کاوش کنید، حفاری نمایید و خانه خود را برای دفاع در برابر زامبی‌ها بسازید. برای شب‌های پر از ترس و حملات زامبی‌ها خود را آماده کنید.

این بازی سبکی شبیه بازی‌های Minecraft و SurvivalCraft را به شما ارائه می‌کند.

ویژگی‌ها:

این یک بازی ماجراجویانه با قابلیت کاوش آزادانه می‌باشد

سیستم ساخت و ساز پیشرفته، ایجاد بلوک و بقاء در برابر زامبی‌ها

سعی کنید از حملات شبانه زامبی‌ها جان سالم به در ببرید

نمایش واقعی چرخه روز و شب در بازی

دارای دستاوردهای گوناگون

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود