Towards the Light v1.8 + data

در بازی ماجراجویانه Towards the Light سرنوشت جهان در دستان شما قرار گرفته است. دنیاها در حال از دست دادن انرژی خود هستند و شما تنها کسی هستید که می‌تواند آن را متوقف کند. همه برج‌ها را روشن کنید و کهکشان را نجات دهید. آماده‌اید؟

در این بازی شما در یک دنیای مکعبی به روشی جالب به کاوش می‌پردازید. قادر خواهید بود تا در وجه‌های مختلف مکعب حرکت کنید و راه بروید. امتحان کنید و ببینید چقدر می‌تواند شگفت‌آور باشد.

درگاه‌ها، مکانیزم‌ها، سکو‌ها… سطوح پر از راه‌های عبور مختلف هستند و برای کشف کردن پازل‌ها باید با محیط تعامل داشته باشید… آماده شوید مغزتان را روشن کنید!

سه محیط مختلف را در بیش از 20 مرحله متنوع کاوش کنید. این شانس را خواهید داشت تا مناظر جدید را در دنیاها پیدا کنید، اما تنها اگر به اندازه کافی مهارت داشته باشید. آیا برای چالش آماده‌اید؟

در این بازی شما باید از تیغ‌های مرگبار و دشمنانی که به هر طریق می‌خواهند شما را متوقف کنند دوری کنید. اگر نمی‌خواهید بمیرید باید جا خالی بدهید!

دنیاها شامل مواد معدنی و سنگ‌های قیمتی فراوان هستند، همه آن‌ها را جمع‌آوری کنید تا نشان افتخار طلایی، نقزه‌ای یا برنزی بگیرید. گوی‌ها به شما امکان خواهند داد تا به دنیاهای دیگر سفر کنید، اگر می‌خواهبد به حرکت خود ادامه دهید به دنبال آن‌ها بگردید. هرچه می‌توانید آن‌ها را جمع‌آوری کنید زیرا برای نجات جهان به آن‌ها نیاز خواهید داشت!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود