Dead Union v1.9.3.6494 + data

Dead Union یک بازی استراتژیک تیراندازی به زامبی‌ها با گرافیک سه‌بعدی است که ویژگی‌های سبک دفاع از قلعه را با اکشن اول شخص ترکیب می‌کند. این یک بازی کاملاً جدید اول شخص است که با ویژگی‌های استراتژیک خود سرگرمی بسیار بیشتری را به طرفداران این سبک ارائه می‌کند.

در این بازی پایگاه‌های خود را برای دفاع در برابر زامبی‌ها ساخته و ارتقاء دهید تا جایزه برنده شوید. منابع بیشماری را بدست بیاورید و در مبارزات هیجان‌انگیز آنلاین شرکت نمایید.

این بازی به طور پیوسته در حال تکامل و توسعه است. هر به‌روز رسانی محتوای جدیدی را به بازی می‌آورد که هدفش بهبود تجربه بازی برای شماست. بهینه‌سازی مرتب مأموریت‌ها، زامبی‌ها با مهارت‌های مختلف، گیم‌پلی نفر به نفر و بسیاری دیگر در آینده نزدیک ارائه خواهند شد.

هریک از 5 فصل بازی شامل سه سطح دشواری است، از میان 29 سلاح مختلف، ماشین زامبی‌کشی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با کمک گرفتن از آیتم‌های منحصربه‌فرد از جمله بمب‌ها و برجک‌ها به جنگ زامبی‌ها بروید.

در حالت مأموریت شرکت کرده و جایزه کسب نمایید. دستاوردها را کامل کنید، با چالش‌ها مواجه شوید و مقادیر بسیاری پول درون بازی کسب کنید.

آیا در برابر امواج بی‌نهایت زامبی‌ها به قهرمان نهایی تبدیل می‌شوید؟ در حالت X محدودیت‌های خود را محک بزنید.

بازی‌های زامبی ساده را فراموش کرده و خود را برای مواجه شدن با غول‌های زامبی‌ها آماده کنید، زامبی‌های قدرتمندی که برای نابودی شما از رویکردی استراتژیک بهره می‌برند. پس باید از سلاح‌هایی همچون موشک‌انداز استفاده کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود