Welcome to Paradise v1.0.02

در بازی ماجراجویانه Welcome to Paradise شما در نزدیکی یک هواپیمای سقوط کرده بیدار می‌شوید. تنها راه نجات شما در نامه‌هایی خلاصه می‌شود که از خلبان به جا مانده و امید دارد کسی برای نجاتش بیاید. برای زنده ماندن باید شخصی به نام ریک تنلی را پیدا کنید.

این یک بازی غیر سنتی از استودیوی بازی سازی Bunny Metal Entertainment است که در آن یک مکان رها شده در صحرا را کاوش می‌کنید و هر گامی که برمی‌دارید یک قدم به مرگ نزدیک‌تر می‌شوید.

هر دقیقه‌ که از فکر کردن دست بردارید، یک دقیقه به پایان نزدیک می‌شوید.

تنها راهنمای شما یادداشت‌های به جا مانده از خلبان در پایان طناب است.

این بازی برای سرگرم‌کننده بودن طراحی نشده است. در آن به شما گفته نمی‌شود چگونه باید بازی را انجام دهید، تنها اینکه چگونه بازی را کنترل کنید. اگر سریع داستان را متوجه نشوید خواهید مرد. دستور‌العمل‌ها را دنبال کنید. با قبول خطرها به کاوش بپردازید. به ریک گوش دهید. ساعت در حال تیک تاک کردن است. موفق باشید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود