نرم افزار باز کردن چند برنامه در صفحه نمایشگر آیکون

Floating Apps (multitasking)

نرم افزار باز کردن چند برنامه در صفحه نمایشگر
4.2 (2885) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

برنامه (Floating Apps (multitasking بزرگترین مجموعه بر روی فروشگاه گوگل پلی با 32 برنامه شناور را به شما ارائه کرده و به شما امکان می‌دهد برنامه‌های شناور مخصوص به خود را از ویجت‌ها و URLها ایجاد نمایید! هریک از برنامه‌های شناور یک برنامه کوچک است که در یک پنجره باز می‌شود و بر روی همه برنامه‌های دیگر شناور می‌شود تا چند وظیفه‌ای واقعی را بر روی گوشی یا تبلت به شما ارائه نماید. تنها برنامه شناور را باز کنید و مانند ویندوز یا مک چند وظیفه‌آی را تجربه نمایید. پنجره‌های شناور را جابجا کنید، تغییر اندازه دهید، حداکثر یا حداقل نمایید، دیگر به ترک برنامه جاری برای انجام یک کار کوچک نیازی نیست، این دقیقاً همان چیزی است که این برنامه برای آن ساخته شده است! این برنامه مانند عملکرد چند پنجره‌ای گوشی‌های سامسونگ است که می‌توانید بر روی هر دستگاه اندرویدی از آن استفاده نمایید.

این برنامه از زبان‌های انگلیسی، روسی، ایتالیایی، کره‌ای و بسیار دیگر پشتیبانی می‌نماید.

برنامه‌های شناور شامل مرورگر، ماشین‌حساب، مخاطبین، شمارشگر معکوس، شماره‌گیر، فیسبوک، مدیریت فایل، چراغ قوه، نقشه گوگل، پلیر موسیقی و… در این برنامه گنجانده شده است.

 

تعییرات تسخه 4.12 :

بهبود های جزیی

بروز رسانی زبان ژاپنی

اضافه شدن زبان های اوکراینی و اندونزیایی

بهبود بخش نرم افزار های من

بهبود بخش مرورگرود

بهبود بخش دوربین

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.12
  • اندازه : 28M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/12/11
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود